Sunday, July 27, 2008

Baby Auni and Bistro Lallang and Decor




Aktivity hari ni,tengok baby nie ... dengan kawan baik aku nana kami pergi rumah ajut .. jenguk dier lepas bersalin nie baby Auni yang comel ...baby nie confuse baby nie respond well bila aku panggil oni.. je, haha marah mak dier pronounce properly Auni.. he he he mungkin aku belum rezeki lagi nak ader baby k tak pelah nanti Allah tahulah bila masa yang sesuai nak berikan rezeki k.. pastu aku balik dan nana ajak makan kat Bistro ni.


tempat kat jalan klang banting nak ke rumah aku kat kampung jenjarom lokasinya kat batu 13 sg rambai. tempat nie cantik nana jadi model kat pintu masuk i more intrested to be photographer je...


ni dekat tingkat atas ader satu rumah kecik kat atas ader tempat untuk bersila macam rumah pondok je masa main pondok- pondok dulu..
ni pulak sekitar kawasan dier

Post a Comment