Saturday, August 9, 2008

minggu yang sibuk

sepanjang minggu nie aku sibuk dengan presentation dan kerja harian yang mencabar. Hati pun sedih sikit coz my bunny yang tersayang sakit. kena virus must take to see pc doctor.. but lambat pulak pc doctor tu nak repair rindu sangat.. tinggal angelos menemankan aku dikala ni angelic sakit kena virus hu hu sedihnya.Hubby aku nak ajak tengok wayang pun tak sempat sempat masing -masing ke busy an nak tanya pendapat korang seronok tak movie The Mummy dan Susuk tu ingat nak ajak ixora(nana) ergi tengok lah... tapi nantilah hari rabu nie sempat kot.... kalau tak de masalah insyaallah boleh kot. hubby kerja pagi mungkin boleh ajak dia pergi sekali kot... amacam Nana bleh tak ?

semalam harijadi adik ipar aku dengan adik Saedah Uitm tapi aku cuma hantar sms je.. dah semalan juga aku attand seminar untuk research . aku pergi dengan adik junior aku di ICU Shafinah tapi aku selalu salah sebut nama die shafinas.. yelah dia cam minat je nak buat degree ha ha ha kira antara peminat aku lah coz suka tanya perkembangan aku belajar . Aku beriya nak pergi dengar nie pasal ...yelah semester nie aku kena buat research dah dengan frankly aku tak hidden lagi research proposal ku tak bagus dapat keldai je dan kena redo..ha tarik nafas panjang panjang.. tension nie... how ever aku tak lupa nak sertakan gambar masa pergi research di Monash university ... let see panel discussion yang bukan orang tempatan menarik cara penyampaiannya...

satu pengalaman baru dan jumpe ramai orang yang minat dengan research develoment. menarik dan satu pengalaman untuk journey menghasilkan jurnal he he macamlah nak jadi journalis lak aku nie... dreaming is part of ambition he he ... then past nie nyanyilah lagu I HAVE A DREAM... then try to realise kan baru real hebatkan berangan....any way aku selalu kata kat kenkawan tak rugi berangan coz berangan tak kena keluar duit.. he he..





ni Matron Ramlah dan yang duduk sebelah aku di bawah ni kak noriza


nanti aku tuliskan ape aku dah belajar so then kita boleh share... kan kan kan ...jenet kan.. lagi pun kena pergi kenduri kat rumah jiran nie... ha penat nyer hari hari full of activity...


Post a Comment