Saturday, June 21, 2008

Bunga kesukaan aku



suka bunga orchid. aku suka sangat cuma mak kata susah nak jaga orchid nie sebab aku sibuk dan selalu tak de masa untuk bunga -bunga aku dan kucing .selalunyer bunga aku terbiar rumput naik.. tak juga .. kan ke hobbie bila lapang barulah buat kan .. aku tak kata ape kalau mak aku kata tak boleh . biar jelah.. walau bagai mana pun hobbie kan tak kan tamat macam tu aje .. kat rumah sewa aku, aku tanam pegaga , bunga kertas merah yang sekarang tengah berbunga dengan lebat. bunga ixora yang senang nak jaga dan bunga keladi mak mertua aku bagi.. tapi aku sempat gak ambik gambar orchid nie kat rumah mak angkat aku Sn Laili

ayu wedding


Ayu wedding was last 14 june.. here i take picture of some wedding give. acctually,mak dier mak angkat aku.. aku anggap mak die macam mak sendiri je.. lagi pun selalu kerja kat tempat yang sama SN laili.. aku suka panggil mak je.. pada persandingan dier aku tak dapat datang jadi aku datang sebelah malam . waktu malam dier buat majlis akad nikah pastu makan- makan sikit. aku. macam biase je.. acctuallly bunga dip to dier buat sendiri tau .. nantilah kalau aku rajin aku ingat nak try jugk lah bakat terpendm nie mana tahu.. kalau tak cuba