Thursday, March 19, 2009

Pentingnya tinggi

Aku sembang dengan senior aku hari, katanya dulu masa muda dia bercita cita tinggi dia nak keluar negara nak pergi England... itu dulu lah... kata dier, kata nya dia lulus sume ujian kelayakan dan akedemik.. tapi hajatnya tak sampai sebab kena reject sebab tak cukup tinggi.. kesian dier kalau dah pergi England mesti sekarang dah kaya raya kata die.

memang kesian .. kata dia lagi "muka boleh kasi cantik, rupa boleh bikin lawa. tapi tulang mana boleh kasi panjang. sudah tua. " dia tinggi cuma 4cfeet 10 je.. ciar die..

barulah aku rasa bersyukur aku dikurniakan tuhan dengan ketinggian 170cm mungkin satu kelebihan.. kekadang aku lupa.. hikmah dan nikmat yang Tuhan beri...

aku pun bercita cita tinggi jugak nak pergi oversea konon kalau ader rezeki..
Post a Comment