Thursday, April 30, 2009

Masa - masa Kecemasan

Memang masa berlalu terlalu pantas hingga aku tak sedar banyaknya belum ku sediakan belum ku kemaskan. surat menyurat da urusan kerajaan yang belum selesaikan. serah tugas pun belum. petang tadi sister ward aku yang memangku jawatan matron tu dan telefon ... " bila nak bawa surat tu saya nak sign" aku jawab hari isnin Sister..Ok,. macam biasa aku ia je.. ok ha Ok.. biasa.. agak- agak malas buat dunno je.. pastu kata eh lupa!... nakal betul.. aku dah janji nanti aku datang siapkan.. Tapi gue lupalah mana letaknya document agreement ku.. hu hu... agak agak goment ader simpan lagi ke.. kalau akunye mungkin tikus dan makan ke..atau rosak dek anai-anai.. tak ingatlah.!.. cam ne huargh! masalah.... masa masa kecemasan begini segalanya timbul... nak kerja ngan goment pun susah.. nak kuar pun susah.....tak keluar pun susah... tak pe aku rasa aku perlu keluar untuk memajukan diri , kuar dari kepompong yang selamat ke dunia yang lebih luas.....
Post a Comment