Monday, May 11, 2009

2 kayu yang susah

korang mesti tau kayu . kan kayu kayu , kayu memang kayu susah nak guna kayu ni bila nak makan.. hari nie aku makan kat oldtown ngan Ixora.. selalunya pelayan tu akan tanya. samada aku nak guna garpu dan sudu atau chopstick. aku yang memang tak reti guna chopstick mestilah akan pilih sudu dan garfu tu..well hari ni lain plak. die main letak je.. dan aku pun malas nak banyak songeh ..wa makan jelah.. tapi lambat nak habis terkial kial.. tercampak je banyak kali. yang aku ingat dulu masa aku belajar main gitar ngan pakcik aku dia memang suruh aku mahirkan jari guna chopstick dan main gitar kat tempat yag cahaya nya agak gelap dengan jari ikat ngan getah gelang.. pasalnya supaya jari jemari ku cepat dan pantas kenal knotkan ke ada baris baris dan 6 string tu... so macam tulah aku kena training.. dulu.. tapi sampai sekarang pun aku masih tak reti makan guna chopstik tapi aku retilah main gitar tu akhirnya.
Post a Comment