Sunday, May 17, 2009

Meronda ronda lagi di Amodiah

ok kolam renang ni ada kat depan apartment aku... macam nak mandi tapi mereka biasa mandi
malam2 je kat sini..



bilik gim ni untuk fitness... so lepas ni aku akan manfaatkan bilik ni.. sambil bersenambleh tengok tv gak...harap bila balik malaysia nanati perut ku tak roi lagi.. hu hu... takyah gi fitness first.


dan sementara aku bersenam aku hantar baju ku kat mesin basuh ni kerana ... aku dah dapat uniform baru dan dah tentu kena membasuh.. jadi aku membasuhlah yer............. dan dryer ade kat situ gak. 3o minute dah kering dah.. lepas bersenam baru ambik baju ....
Post a Comment