Sunday, June 7, 2009

ha ha nanti kena muttawa

Suka nye ... bunga bunga dan bunga cantiknyer....................
Model aku pastinyer kawan aku lah sapa lagikan dier pun suka ... aku lagilah suka hu hu


memang sebelum datang kat sini takut sangat orang kata tak leh pandang tak leh jeling nanti kena mutawwa ha ha kesian aku ngan kawan aku nie sampai sakit tengkuk takut nyer pasal nak tengok sekeliling.. maklumlah tempat baru... tapi rupanyer tempat nie happening gak... bleh gak aku ajak abg arab nie bergambar sama ha ha jadi budak nakal aku kat sini........
tapi aku bukan ambik gambar berdua je pastinyer dengan kawan aku kan hanya kami berdua je kat sini...........
Post a Comment