Monday, May 18, 2009

Rindunyer Pada Icu, HTAR


Kerja kat sini ok je aku rasa ... aku seronok dapat kembali berkerja cuma tak aggresive macam aku kat Icu lama ... fuh! icu Klang memang syok... memang kerja lintang pukang... procedure memang banyak... kes pun macam macam .. accident lah... ect lah sume pengalaman berharga tu memang tak de tolok bandingnyer.....
aku suka sibuk sibuk tu.. active resussitation,lah. cuma sedih bila pesakit aku mati . bila aku dah berusaha sunguh sungguh.. tapi aku sedar .. semua ni sementara...........
cuma aku kan nak cari pengalaman.. lebih di rantau orang... kenalah berkorban sikit.

Walau kat KFSRC aku ok... sunyi tak de kawan .. pedulilah... aku bantai je guna bahasa melayu kekadang... e.g u know.. itu,, alah tu;lah .... kalau tak faham pun aku buat buat macam faham angguk2 je... yang penting gue senyum je...Khalass( selesai)

vocabulary aku tak luas lagi jadi kena berusaha lah... walau kerja 7 am to 7pm tak de pulak aku rasa penat sangat . esk nak pergi kedai buku beli kamus bhs arab lah ..


p/s: bila baca entry ixora,terasa macam dier demam je... sedih kawan tak de... kerja banyak...
my dear ixora: I do miss u too............